Чи миють днище авто, а якщо миють – то навіщо?

Маленька історія з життя

В 1999 році я працював менеджером автосервісу офіційного дилера західноєвропейських марок автомобілів. Один клієнт «пригнав» наш на ремонт куплений на авторинку Mercedes. Крім іншого, в списку заказ-замовлення була й така робота: «мийка днища машини».

Клієнт пояснив, що хтось з друзів порадив йому зробити таку операцію з автомобілем – помити з автохімією днище – щоб було видно: чи потече щось знову з відремонтованих агрегатів (масло, антифриз, гальмівна рідина).

Коли підняли машину на підйомнику – стало зрозумілим бажання клієнта. В цьому Mercedes масла та технічні рідини текли звідусіль – ущільнення двигуна, шланги автоматичної КПП, сальники, рульовий редуктор…

Ремонт цього авто тривав приблизно тиждень часу – дуже багато всього довелося замінити. Автомобіль після такого ремонту став майже новим з технічного боку питання – йому надали «друге життя», так би мовити.

Останній вид роботи – мийку днища машини – ми почали виконувати наприкінці робочого для, коли на СТО вже закінчили працювати з іншими машинами.

Механік вдягнув гумові чоботи, спеціально куплений для цієї роботи непромокальний плащ з каптуром, на обличчя насунув прозору маску, Mercedes підняв на підйомнику – і приступив до виконання праці з Kärcher`ом в руках.

Після цієї мийки днища автомобіля, на вихідні дні, ми всі зібралися на роботі та влаштували такий собі «суботнік з воскрєсніком» з нагоди миття забруднених стін СТО.

Клієнт був дуже задоволений результатом всіх виконаних робіт, а особливо його тішив чистий автомобіль не тільки в салоні та зверху, – а й знизу. На Сумщині, звідкіля родом наш клієнт, ніде він не міг зробити мийку днища свого Mercedes.

Підсумок цієї історії з життя автосервісу

На думку автовласника – мити днище авто – сенс праці сумнівний.

З погляду механіка – після мийки днища автомобіль стає зручнішим для діагностики, ремонту та обслуговування – немає потьоків масла, гальмівної рідини та іншого бруду:

1) не капає нічого брудного з машини та не завдає зайвого бруду спецодягу та механіку; 
2) точніша діагностика автомобіля – якщо якийсь сальник або ущільнювач пропускає масло або якусь рідину і утворилася пляма – точно можна визначити з якого саме агрегату витекла ця технічна рідина. 

Практичний приклад

Якщо тече масло між КПП та двигуном – точніше й швидше можна встановити – то витік масла з: 
а) двигуна через задній сальний коленвалу;
б) КПП через сальник первинного валу;
в) робочого циліндру зчеплення витекла гальмівна рідина.

Але, про мийку днища автомобіля це ще не все

В наш час дороги посипають сіллю та різними хімічними речовинами взимку.


Ці суміші доволі агресивні та прискорюють корозію кузова автомобіля. З цієї причини маю пораду – змивайте сіль та хімічні реагенти з свого автомобіля. Мийку днища автомобіля раджу проводити мінімум один раз на рік – після зими, коли «комунальники» перестають поливати та посипати дороги.

Для швидкого та зручного миття днища автомобіля давно вже існують спеціальні пристрої, якими легко користуватися.

Бажаємо Вам рівних доріг та задоволення від свого автомобіля.

Костянтин Фендріков
Кіра Дешпетко





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як сильно прикручувати колеса автомобіля?

Як часто перевіряти рівень масла в двигуні автомобіля?

Скрип гальмівних колодок – причина винайдена | Чим змазувати гальма